Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Brands & Trends

Brands & Trends

location-iconHotel Zonar, Zagreb

Brands & Trends

Ulaznice / usluge / proizvodi

Cijena

Količina

Ulaznica - Early bird

1.50 EUR

Ulaznica vrijedi za jednu osobu, glasi na ime i prezime te nije prenosiva. Ulaznicu je potrebno zamijeniti za akreditaciju na registracijskom pultu konferencije ispred dvorane Evolution.

125.00 EUR

Ulaznica vrijedi za jednu osobu, glasi na ime i prezime te nije prenosiva. Ulaznicu je potrebno zamijeniti za akreditaciju na registracijskom pultu konferencije ispred dvorane Evolution.

Ulaznica - Studentska - Early bird

1.50 EUR

Ulaznica vrijedi za jednu osobu, glasi na ime i prezime te nije prenosiva. Ulaznicu je potrebno zamijeniti za akreditaciju na registracijskom pultu konferencije ispred dvorane Evolution uz obavezno predočenje potvrde o aktivnom studentskom statusu (e-Zapis o statusu studenta ili važeča studentska iskaznica). U protivnom, ulaznica će biti poništena.

62.50 EUR

Ulaznica vrijedi za jednu osobu, glasi na ime i prezime te nije prenosiva. Ulaznicu je potrebno zamijeniti za akreditaciju na registracijskom pultu konferencije ispred dvorane Evolution uz obavezno predočenje potvrde o aktivnom studentskom statusu (e-Zapis o statusu studenta ili važeča studentska iskaznica). U protivnom, ulaznica će biti poništena.

Ulaznice:

0.00 EUR

x Naknada :

0.00 EUR

Ukupno:

0.00 EUR

O događaju

Prijava odnosno registracija za Brands & Trends, 12.12.2024. u Hotel Zonar, Zagreb

Brands&Trends

Cannes Lions pobjednici, najbolji svjetski marketinški stručnjaci iz New Yorka, Londona i Brisela stižu 12. prosinca u hotel Zonar

Na Brands&Trends konferenciji upoznajte najbolje svjetske i domaće marketinške profesionalce, poslušajte stvarne case studyje i primjere koji pokazuju kako brendovi mogu ne samo opstati i napredovati u dinamičnom okruženju.

Pridružite se najvećem okupljanju svjetskih i domaćih marketinških stručnjaka u Zagrebu! Brands&Trends konferencija – događaj je posvećen inovacijama u upravljanju brendovima, modernim komunikacijskim tehnikama i kreativnim pristupima koji oblikuju tržište. 

Konferencija će se održati 12. prosinca 2024. u hotelu Zonar u Zagrebu, u dvorani Evolution, od 10 do 17 sati, a donijet će priliku za stručnu edukaciju, inspiraciju i umrežavanje s vodećim profesionalcima iz svijeta marketinga.

Sudionike očekuje dinamičan program koji uključuje predavanja, panele, radionice i case study prezentacije. Kroz konferenciju će nas voditi Ida Prester, a na pozornici će se izmjenjivati istaknuti govornici iz Hrvatske i inozemstva. 

Jedna od najistaknutijih marketinških direktorica današnjice i autorica knjige "Hitmakers: How Brands Influence Culture," Ana Andjelić (Global Brand Director) donosi uvid u to kako suvremeni brendovi postaju "hitmejkeri." Umjesto klasičnog oglašavanja, uspjeh modernih brendova temelji se na utjecaju kroz kulturu – od suradnji i proizvoda do zabave i prepoznatljivih brend kodova. Na predavanju će Ana, kroz konkretne primjere i alate, pokazati kako brendovi stvaraju tzv. “kulturne hitove” koji privlače pozornost, potiču razgovore i pokreću prodaju.

Sorin Patilinet, vodeći stručnjak za marketinšku učinkovitost u globalnoj kompaniji Mars i osoba čiji se uvidi slušaju s pažnjom u cijelom svijetu, u svom će predavanju "The Art and Science of Effective Advertising" pružiti jedinstvenu perspektivu na moćno sjecište znanosti i umjetnosti u oglašavanju. Sorin, koji stoji iza nekih od najuspješnijih kampanja za brendove kao što su M&M’s i Snickers, istražit će kako ključni elementi poput pozornosti i emocija oblikuju oglašavanje koje ne samo da privlači, već i pokreće publiku. Kroz najnovije primjere globalnih kampanja i inovativne tehnologije poput umjetne inteligencije i testiranja ljudskog ponašanja, Sorin će hrvatskim tvrtkama otkriti važne lekcije i uvide iz kampanja koje su podigle ljestvicu učinkovitosti na svjetskoj razini.

Marko Matejčić, Senior Vice President u GroupM, dolazi iz najveće svjetske medijske holding kompanije, gdje vodi revolucionarnu platformu Open Media Studio koja povezuje čak 43.000 zaposlenika. Zahvaljujući Markovom radu, GroupM optimizira alokaciju budžeta i poboljšava rezultate za više od 62 milijarde dolara medijskih investicija svojih klijenata. Na Brands&Trends konferenciji Marko će nam, kroz konkretne primjere, otkriti ključne strategije koje su oblikovale globalna tržišta – od toga zašto su neke kampanje učinkovitije, kada je vrijeme za novu kreativu, do uvida u to koliko je isplativo ulagati u mlađe generacije potrošača.

Program obuhvaća niz tema ključnih za profesionalce koji žele ojačati svoje brendove i prilagoditi ih promjenjivim uvjetima na tržištu. U panelima će se raspravljati o transformaciji brendova, primjeni umjetnosti i znanosti u učinkovitom oglašavanju, utjecaju društva na promjene brendova, kao i lead managementu na TikToku. Bit će predstavljeni i najbolji primjeri iz prakse, uključujući case study za kompaniju Marodi koji je dobio prestižne nagrade na Cannes Lions festivalu, a koju će predstaviti Nikola Žinić (Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey).

Anselmo Tumpić, kreativni direktor i suosnivač Studija Tumpić/Prenc, donosi vrhunske kreativne standarde iz svijeta oglašavanja, s radom priznatim na globalnim pozornicama kao što su Cannes Lions, D&AD i Red Dot. Nakon iskustva u prestižnim agencijama poput BBDO i Saatchi & Saatchi, Anselmo je 2017. osnovao vlastiti studio, gdje stvara kampanje koje premošćuju jaz između tradicije i inovacije. Na Brands&Trends konferenciji predstavit će case study nagrađivanog projekta “Vrijeme za tvoje vrijeme”, koji je dobio priznanje na ovogodišnjem Cannes Lionu. Ovaj projekt demonstrira kako suvremena tehnologija može spojiti s tradicijom, u ovom slučaju, s proizvodom poput vina. S Anselmom ćemo istražiti kako kreativna kampanja može oživjeti naslijeđe proizvoda na moderan i relevantan način te privući nove generacije potrošača.

Radionica, koju će voditi Dario Marčac i Antonio Ereš iz kompanije Crew Media, omogućit će sudionicima da nauče kako postaviti uspješne lead generation kampanje na TikToku te maksimizirati ROI kroz spoj organskih i plaćenih kampanja.

Ovo je prilika za sve marketinške profesionalce i vlasnike kompanija da dobiju konkretne smjernice i ideje koje će unaprijediti njihove poslovne strategije.

Pridružite se Brands&Trends konferenciji i budite dio kreativnog huba za inspiraciju i razvoj ideja! Kupite na vrijeme svoju Early bird ulaznicu

 

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.